Καλωσορίζουμε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά τους νεοπροσληφθέντες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ/ΕΒΠ  τα ονόματα των οποίων ανακοινώθηκαν την 05 και 06/10/2020 από το ΥΠΑΙΘ.

Τους ενημερώνουμε  πως οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία εντός  δύο εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους σε σχολική μονάδα, που θα γίνει από  το Διευθυντή Εκπαίδευσης Πειραιά και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας τις επόμενες μέρες.

Παραθέτουμε για ενημέρωσή τους τις παρακάτω ΟΔΗΓΙΕΣ που παρακαλούμε να ακολουθηθούν πιστά καθώς και σχετικές διεκρινίσεις.

Για να δείτε τις αναλυτικές ΟΔΗΓΙΕΣ  παρακαλούμε πατήστε  εδώ. Τα έντυπα που αναφέρονται στις οδηγίες τα βλέπετε παρακάτω:

ΕΝΤΥΠΑ

01.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

02.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΒΠ ΕΕΠ

03.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ 2020-21

04.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2020-2021

05.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ 2020-21

06.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 2020-21

07.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ – ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ 2020-21

08.ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΣΠΑ ΚΥΗΣΗΣ ΛΟΧΕΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ

09. ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ

Στις σχολικές μονάδες  θα πρέπει να μεταβούν  προσκομίζοντας τα ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΙΑΤΡΙΚΑ δικαιολογητικά που αναφέρουμε αναλυτικά στις οδηγίες. Επίσης θα πρέπει να προσκομίζουν το έντυπο ανάληψης υπηρεσίας που μπορούν να κατεβάσουν από την ιστοσελίδα μας και να το έχουν συμπληρωμένο .
Για το έντυπο ανάληψης υπηρεσίας πατήστε  εδώ για word    και   εδώ για pdf.

Παρακαλούμε  να ολοκληρώσετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το βήμα 2 των αναλυτικών οδηγιών ώστε να μπορεί να γίνει τόσο η δήλωση τοποθέτησής σας όσο και  η αναγγελία πρόσληψής σας στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Θέλοντας να προλάβουμε ερωτήματά σας όπως έδειξε η εμπειρία των α’ και β’ φάσεων προσλήψεων  στο helpdesk της υπηρεσίας διευκρινίζουμε :

1. Το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο (Βήμα 1) είναι  πιθανό να δεχτεί υποβολές  δικαιολογητικών  ταυτόχρονα με  συνέπεια να  υπάρχει φόρτος ιδίως τις ώρες αιχμής  και γι’ αυτό μπορεί σε κάποιους από σας να μην ολοκληρώνεται η διαδικασία και να μη  λαμβάνετε αριθμό πρωτοκόλλου. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ μη βιαστείτε να στείλετε μήνυμα στο helpdesk. Επιμείνετε, ακολουθήστε πιστά τις ΟΔΗΓΙΕΣ ιδίως σε ότι αφορά την ψηφιοποίηση και το μέγεθος των αρχείων και δοκιμάστε ξανά ως το βράδυ της Παρασκευής 09-10-2020. Αν λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου τότε και ΜΟΝΟ έχετε στείλει  τα δικαιολογητικά σας.

2. Η συμπλήρωση στοιχείων στο Βήμα 2 των οδηγιών πρέπει να γίνει σε κάθε περίπτωση πριν τη δήλωση τοποθέτησης (βήμα 3). Σε διαφορετική περίπτωση δε θα είναι εφικτή η συμπλήρωση της δήλωσης τοποθέτησής σας σε κενά σχολικών μονάδων.

3. Οι δηλώσεις τοποθέτησεις στο Βήμα 3 θα γίνουν όταν αναρτηθούν τα κενά στην Ιστοσελίδα μας.

4. Για προβλήματα που άπτονται της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΚΑΙ ΜΟΝΟ  στέλνετε e-mail στο : helpdesk@dipe-peiraia.att.sch.gr

    Για οποιαδήποτε άλλα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά ή τις συμπληρώσεις στοιχείων επικοινωνείτε με το αρμόδιο τμήμα ΕΣΠΑ στο : espapeir@dipe-peiraia.att.sch.gr

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΔΙΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ