Καλωσορίζουμε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που προσλήφθηκαν ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2020-2021 τα ονόματα των οποίων ανακοινώθηκαν την  15/01/2021 από το ΥΠΑΙΘ.

Σας υπενθυμίζουμε πως  οφείλετε να παρουσιαστείτε και να αναλάβετε υπηρεσία εντός δύο εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής σας σε σχολική μονάδα, σύμφωνα με την απόφαση του  Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Παραθέτουμε για ενημέρωσή σας τις παρακάτω ΟΔΗΓΙΕΣ που παρακαλούμε να ακολουθηθούν πιστά καθώς και σχετικές διεκρινίσεις. ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Στη συγκεκριμένη πρόσληψη δε θα γίνει η δήλωση τοποθέτησης ηλεκτρονικά (ΒΉΜΑ 3) όπως λέμε στις οδηγίες αλλά συμπληρώνοντας το έντυπο δήλωσης τοποθέτησης που μπορείτε να  βρείτε εδώ και μετά στέλνοντάς το στο mail@dipe-peiraia.att.sch.gr. 

Οι σχολικές μονάδες που πρέπει μέχρι σήμερα 18-01-2021 να δηλώσετε φαίνονται εδώ .

Τα έντυπα που αναφέρονται στις οδηγίες τα βλέπετε παρακάτω:

ΕΝΤΥΠΑ

01.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

02.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΒΠ ΕΕΠ

03.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ 2020-21

04.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2020-2021

05.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ 2020-21

06.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 2020-21

07.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ – ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ 2020-21

08.ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΣΠΑ ΚΥΗΣΗΣ ΛΟΧΕΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ

09. ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ

Στις σχολικές μονάδες  θα πρέπει να μεταβείτε  προσκομίζοντας τα ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΙΑΤΡΙΚΑ δικαιολογητικά που αναφέρουμε αναλυτικά στις οδηγίες.

Παρακαλούμε  να ολοκληρωθεί  ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το βήμα 2 των αναλυτικών οδηγιών το αργότερο ως τη Δευτέρα 18-01-2021 ώστε να μπορεί να γίνει  έγκαιρα η προετοιμασία της  αναγγελίας πρόσληψής σας στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Θέλοντας να προλάβουμε ερωτήματά σας όπως έδειξε η εμπειρία των προηγούμενων φάσεων προσλήψεων  στο helpdesk της υπηρεσίας διευκρινίζουμε :

1. Για το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο (Βήμα 1) ακολουθήστε πιστά τις ΟΔΗΓΙΕΣ ιδίως σε ότι αφορά την ψηφιοποίηση και το μέγεθος των αρχείων και δοκιμάστε να στείλετε τα δικαιολογητικά σας το αργότερο ως το βράδυ της Τρίτης 19-01-2021. Αν λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου τότε και ΜΟΝΟ έχετε στείλει  τα δικαιολογητικά σας.

2. Για προβλήματα που άπτονται της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΚΑΙ ΜΟΝΟ  στέλνετε e-mail στο : helpdesk@dipe-peiraia.att.sch.gr

    Για οποιαδήποτε άλλα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά ή τις συμπληρώσεις στοιχείων επικοινωνείτε με τη ΔΙΠΕ Πειραιά  στο : mail@dipe-peiraia.att.sch.gr 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΔΙΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ