Καλωσορίζουμε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά τους νεοπροσληφθέντες αναπληρωτές  με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021[άρθρο 35 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177)].

Τους υπενθυμίζουμε πως  οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία εντός δύο εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους σε σχολική μονάδα, σύμφωνα με την απόφαση του  Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Όλοι οι προσλαμβανόμενοι θα πρέπει να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία ανεξαρτήτως του τρόπου λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών.

Παραθέτουμε για ενημέρωσή τους τις παρακάτω ΟΔΗΓΙΕΣ που παρακαλούμε να ακολουθηθούν πιστά καθώς και σχετικές διεκρινίσεις.

Τα έντυπα που αναφέρονται στις οδηγίες τα βλέπετε παρακάτω:

ΕΝΤΥΠΑ

01.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

02.ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 2020 ΕΒΠ ΕΕΠ

03.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ 2020-21

04.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2020-2021

05.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ 2020-21

06.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 2020-21

07.ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ – ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ 2020-21

08.ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΣΠΑ ΚΥΗΣΗΣ ΛΟΧΕΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ

09. ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ

Στις σχολικές μονάδες  θα πρέπει να μεταβείτε  προσκομίζοντας τα ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΙΑΤΡΙΚΑ δικαιολογητικά που αναφέρουμε αναλυτικά στις οδηγίες. Η σύμβαση έργου σας και το Απογραφικό Δελτίο θα  σταλούν στο e-mail σας με νέες οδηγίες όταν γίνει η πρόσληψή σας στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Παρακαλούμε  να ολοκληρωθεί  ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το βήμα 2 των αναλυτικών οδηγιών άμεσα ώστε να μπορεί να γίνει  έγκαιρα η προετοιμασία της  αναγγελίας πρόσληψής σας στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του βήματος 2 ακολουθείτε τις οδηγίες για την επιλογή στο Βήμα 3 των σχολικών μονάδων τοποθέτησής σας το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 11/02/2021 και ώρα 11:00.

Τις σχολικές μονάδες τοποθέτησης σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Θέλοντας να προλάβουμε ερωτήματά σας όπως έδειξε η εμπειρία των προηγούμενων φάσεων προσλήψεων  στο helpdesk της υπηρεσίας διευκρινίζουμε :

1. Για το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο (Βήμα 1) ακολουθήστε πιστά τις ΟΔΗΓΙΕΣ ιδίως σε ότι αφορά την ψηφιοποίηση και το μέγεθος των αρχείων και δοκιμάστε να στείλετε τα δικαιολογητικά σας το αργότερο ως το βράδυ της Παρασκευής 12-02-2021. Αν λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου τότε και ΜΟΝΟ έχετε στείλει  τα δικαιολογητικά σας.

2. Για προβλήματα που άπτονται της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΚΑΙ ΜΟΝΟ  στέλνετε e-mail στο : helpdesk@dipe-peiraia.att.sch.gr

    Για οποιαδήποτε άλλα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά ή τις συμπληρώσεις στοιχείων επικοινωνείτε με τη ΔΙΠΕ Πειραιά  στο : mail@dipe-peiraia.att.sch.gr 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΔΙΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ