Προκειμένου η υπηρεσία μας να εξυπηρετήσει τους εκπαιδευτικούς αρμοδιότητάς της, σχετικά με τη διεκδίκηση των δώρων και των επιδομάτων προηγούμενων ετών, οργάνωσε τη διοικητική διεκπεραίωση μέσω της χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων. Για την έγκαιρη και έγκυρη ολοκλήρωση των διαδικασιών, παρακαλούμε να τηρηθούν οι παρακάτω οδηγίες:

1.Οι αιτήσεις μονίμων (δείτε σχετική αίτηση εδώ) και αναπληρωτών εκπαιδευτικών (δείτε σχετική αίτηση εδώ) υποβάλλονται ΜΟΝΟ με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από το προσωπικό email του κάθε εκπαιδευτικού στη διεύθυνση: ntech@dipe-peiraia.att.sch.gr 

2.Τα έγγραφα που ζητούνται θα αποστέλλονται στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

3.Αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί στην υπηρεσία μας θα διεκπεραιωθούν με τον ίδιο τρόπο.

Επισημαίνουμε ότι δε χρειάζεται να προσκομιστούν και τα αντίγραφα των κατατετιθεμένων αιτήσεων μη παραγραφής, διότι αυτό θα αναφέρεται στη σχετικη βεβαίωση της υπηρεσίας μας.

Εκπαιδευτικοί οι οποίοι δε θα υποβάλουν αίτηση με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή θα αιτηθούν περαιτέρω έγγραφα από τα ανωτέρω, για τα οποία απαιτούνται πρόσθετες διοικητικές ενέργειες, θα λάβουν απάντηση στον προβλεπόμενο από την κείμενη νομοθεσία χρόνο (έως 50 ημέρες, Ν. 2690/99).